Ik ben er mee opgegroeid en ik heb ook verschillend werk in het buitenland in de dierenbranche gedaan.
Sinds een paar jaar ben ik echt een katten mens maar ik vind honden, vogels en reptielen ook heel leuk! Ik heb er heel veel zin om aan de slag te gaan in de praktijk en ook mijn kennis te kunnen uitbreiden!